V6 Power.
Hm, nu var det ju inte så att din hjälp inte "dög"? Utan att vi faktiskt klarade av det själva med hjälp av de råd vi fått.
Jag tackar som sagt för erbjudandet, men det gick ju utan att vi behövde ta hjälp.
Sen om det räckte med att fixa till oket återstår att se. Hjulet blir inte varmt som tidigare (provat en kortare stund körning).
Däremot är det roterande, skrapande ljudet kvar då och då.
Får se om det är kvar efter vi strax satt på nya bromsbelägg, isåfall kanske det i värsta fall är hjullagret som tagit slut?
Hm, nu var det ju inte så att din hjälp inte "dög"? Utan att vi faktiskt klarade av det själva med hjälp av de råd vi fått.
Jag tackar som sagt för erbjudandet, men det gick ju utan att vi behövde ta hjälp.
Sen om det räckte med att fixa till oket återstår att se. Hjulet blir inte varmt som tidigare (provat en kortare stund körning).
Däremot är det roterande, skrapande ljudet kvar då och då.
Får se om det är kvar efter vi strax satt på nya bromsbelägg, isåfall kanske det i värsta fall är hjullagret som tagit slut?