KKrister LindholmTrådstart2002-09-02Bytte just avgassystem på min Jetta.. Tog bra precis 15 minuter på lyften på jobbet med assistans av en kollega..
Varför skjuter man upp en sån sak som bara tar en kvart? :e
Skywalker wrote:
Varför skjuter man upp en sån sak som bara tar en kvart? :e
För att man är slö.......och att det är jä-gt tråkigt att göra.
"Gör inget idag som din mamma kan gör imorgon"
Hade nog röstat på "Allt ovanstående" alternativet, om något sådant existerat, dags att kolla redigeringsmöjligheterna tror jag :h :e
KKrister Lindholm2002-09-02 · #
JoakimE wrote:
Hade nog röstat på "Allt ovanstående" alternativet, om något sådant existerat, dags att kolla redigeringsmöjligheterna tror jag :h :e
Din lymmel!!!! X( :OO :e §e