Motorforum.nu

ForumOff Topic

Saker man skjuter upp...

Startad av Krister Lindholm · 2002-09-02 · 3 svar

Krister LindholmTrådstart
Bytte just avgassystem på min Jetta.. Tog bra precis 15 minuter på lyften på jobbet med assistans av en kollega..

Varför skjuter man upp en sån sak som bara tar en kvart? :e
Ludde_57
Skywalker wrote:

Varför skjuter man upp en sån sak som bara tar en kvart? :e
För att man är slö.......och att det är jä-gt tråkigt att göra.
"Gör inget idag som din mamma kan gör imorgon"
Anonymous
Hade nog röstat på "Allt ovanstående" alternativet, om något sådant existerat, dags att kolla redigeringsmöjligheterna tror jag :h :e
Krister Lindholm
JoakimE wrote:
Hade nog röstat på "Allt ovanstående" alternativet, om något sådant existerat, dags att kolla redigeringsmöjligheterna tror jag :h :e

Din lymmel!!!! X( :OO :e §e

Fler trådar i Off Topic