Motorforum.nu

ForumOff Topic

Ska köpa en camaro

Startad av Gamali · 2008-09-07 · 3 svar

GamaliTrådstart
Tjenare alla bilfans!!
Jag är ny här på motorforum så ni får ursäkta om denna tråden har hamnat på fel ställe.

Jag funderar på att köpa en Camaro 82-91. Jag undar lite grejor vad ni tycker att man ska ge för en sådan? Vad kan försäkringen kosta mm för jag har ingen anning.

Skulle uppskatta svar.
Ludde_57
Rent allmänt tycker jag blocket är ett bra ställe att koll prisbilder på, och ta reg,nummer från för att fråga pris på försäkringar mm.
PerMar
tack för hjälpen

fler svar önskas gärna ändå så sluta inte åch svara :p
Foralltid
Kolla in killarna på www.skanstullsdack.se de importerar en del jänkare och har rikgtigt grymma priser. Försäkringspremierna kollar du enklast hos ditt försäkringsbolag.


Robban

Fler trådar i Off Topic