Rent allmänt tycker jag blocket är ett bra ställe att koll prisbilder på, och ta reg,nummer från för att fråga pris på försäkringar mm.
Tjenare alla bilfans!!
Jag är ny här på motorforum så ni får ursäkta om denna tråden har hamnat på fel ställe.
Jag funderar på att köpa en Camaro 82-91. Jag undar lite grejor vad ni tycker att man ska ge för en sådan? Vad kan försäkringen kosta mm för jag har ingen anning.
Skulle uppskatta svar.
Jag är ny här på motorforum så ni får ursäkta om denna tråden har hamnat på fel ställe.
Jag funderar på att köpa en Camaro 82-91. Jag undar lite grejor vad ni tycker att man ska ge för en sådan? Vad kan försäkringen kosta mm för jag har ingen anning.
Skulle uppskatta svar.