Motorforum.nu

ForumOff Topic

Skönt med regn!!!

Startad av kaj19 · 2002-08-31 · 5 svar

kaj19Trådstart
Det är skönt att det regnar idag!!! Hoppas att det blir svallare nu ett tag...
Bozzle
Det var +2 grader mellan Enviken & Falun i morse är det lagom kallt kanske?
Faltan
Fnudi wrote:
Det var +2 grader mellan Enviken & Falun i morse är det lagom kallt kanske?
Bättre än +30 grader.
Krister Lindholm
Mitt bakdäck var ca 150 grader varmt i går mellan Enviken & Falun! :e
Faltan
Skywalker wrote:
Mitt bakdäck var ca 150 grader varmt i går mellan Enviken & Falun! :e
Låg du mellan 50-60? §e :e
Krister Lindholm
kaj19 wrote:
Skywalker wrote:
Mitt bakdäck var ca 150 grader varmt i går mellan Enviken & Falun! :e
Låg du mellan 50-60? §e :e

Nja.. Det gick inte ens så fort... :e
https://motorforum.nu/skoj/tire.jpg ;)

Fler trådar i Off Topic