Motorforum.nu

ForumOff Topic

Smart uttalande av Miljöpartiet!

Startad av Krister Lindholm · 2002-08-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
https://www.streetrace.com/srif/banan.htm

Bra så här i valtider att kalla folk sånna saker ;)

Men skoj för skåningarna att få en bana! Det är ett gott tecken i det här motorsporthat-styrda landet.

Fler trådar i Off Topic