https://www.streetrace.com/srif/banan.htm
Bra så här i valtider att kalla folk sånna saker ;)
Men skoj för skåningarna att få en bana! Det är ett gott tecken i det här motorsporthat-styrda landet.
Bra så här i valtider att kalla folk sånna saker ;)
Men skoj för skåningarna att få en bana! Det är ett gott tecken i det här motorsporthat-styrda landet.