Synd att inte en del som hittat sina fel, återkommer med resultatet,,, men men sitter iaf med reparationshandboken för denna bil och försöker bli klok på vilka komponter det kan vara fråga om..
Men att en givare skulle slå ut en annan verka med lite för osanorlikt, men ett annat med dessa mycket känt fel var/är krånglande säkringsboxar på dessa årsmodeller, som med kunde ge dom mest skumma felen som tex dina symtom och dessa boxar bytes ofta ut på grund av urusla lödningar bla.
Framgår inte i denna bok,, men det bör gå på enkalt sätt utläsa felkoder ur denna bil, vilket skulle underlätta mycket, är inte med riktigt var nu den givaren "under" bilen skulle vara för givare,, för vevaxelns positionsgivare sitter framtill på sidan på motorn och även kamaxelgivaren sitter högst upp på motorn, vid kamaxeln således.
Vilken soppa du hamnat i,, men har du heller inte varit inne på det mera fordspecifika fordsidan: https://fmcs.mer.nu/forum/index.php , så utöm dina funderingar där med,,, i hopp att hitta på en lösning.
Men att en givare skulle slå ut en annan verka med lite för osanorlikt, men ett annat med dessa mycket känt fel var/är krånglande säkringsboxar på dessa årsmodeller, som med kunde ge dom mest skumma felen som tex dina symtom och dessa boxar bytes ofta ut på grund av urusla lödningar bla.
Framgår inte i denna bok,, men det bör gå på enkalt sätt utläsa felkoder ur denna bil, vilket skulle underlätta mycket, är inte med riktigt var nu den givaren "under" bilen skulle vara för givare,, för vevaxelns positionsgivare sitter framtill på sidan på motorn och även kamaxelgivaren sitter högst upp på motorn, vid kamaxeln således.
Vilken soppa du hamnat i,, men har du heller inte varit inne på det mera fordspecifika fordsidan: https://fmcs.mer.nu/forum/index.php , så utöm dina funderingar där med,,, i hopp att hitta på en lösning.