Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Startproblem Polo 1,6 -98

Startad av emaushenric · 2012-07-31 · 19 svar

Nitrogen
Låter bra det!
slirfeldt
Nej det ska väl kunna fungera och så blir det lite superbil stuk med sådana startlösning. Så kör du på det. :-)
Alkvettern
Det du behöver är en ändstartkontakt, hade samma problem på min Polo, kostar 200 pix på VAG.
Annars går det fint att starta med en kabelstump också på baksidan av tändningslåset, jag körde så i nån månad.

Lite old tråd, men han kanske har bevakning på och bilen kvar :)
daggen
Har kört med "permanent tjuvkoppling på switch" nu i en månad och det fungerar ypperligt! :-)
slirfeldt
Ja alla sätt är bra utom dom dåliga,,, och denna metod är både godkänd (av Bilprovningen) som lite modern med att använda. :-)