Motorforum.nu

ForumOff Topic

Street rod nationals 2002

Startad av Anders P · 2002-07-22 · 0 svar

Anders PTrådstart
Är det någon som vet om ZZ top´s cadzilla hamnat i Sverige ? Tyckte jag såg den under rod träffen i Sandviken i helgen, eller är det någon som byggt en liknande kärra i Sverige :q

Fler trådar i Off Topic