Släggan :))
Håller på att rädda min bil från rosten. Tyvärr har nån klåpare vart framme å lagt på riktigt tjocka lager spackel. Snackar runt centimetern tjockt! Någon som vet något lätt sätt att ta bort skiten på?
det finns ett klet att köpa hos måleri firmor.. som tar bort färg.. har själv testat detta på en bil, man behöver ej slipa eller ngt innan, man penslar på ganska tjockt lager.. o låter stå helst över en natt.. allra bäst 24 tim.. sen spolar du bort allt (högtrycks tvätt e kanon) o då lovar jag att du får bort all spackel.. gjorde detta själv på en van som ena sidan va upp spacklad på dock fick jag göra detta i 2 omgångar.. 1 liter kostar 120kr.. o är vit gegga