Motorforum.nu

ForumOff Topic

Tema

Startad av Krister Lindholm · · 5 svar

Krister LindholmTrådstart
Hej jag tycker att när jag väljer Tema så skall de vara kvar även om jag inte är inloggad......det är ju inte alltid man loggar in när man läser inlägg ......

Eller......kanske ensam om mitt tycke :0
Krister Lindholm
Det tycker iofs jag med, men eftersom man väljer tema & det är knutet till sitt användarnamn så är det rena trolleriet att få det att funka utan att logga in! :D

Om du väljer vilket tema som visas som default så blir det lika för alla användare.
Exakt som det är nu: Jag har valt detta tema & det får alla leva med ;-)

Kontenta: Det går inte. :-)
Anonymous
Quote:
On 2002-01-12 15:28, Tobbe wrote:
Hej jag tycker att när jag väljer Tema så skall de vara kvar även om jag inte är inloggad......det är ju inte alltid man loggar in när man läser inlägg ......

Eller......kanske ensam om mitt tycke :0

Ska funka, gå in på "Inställningar" och välj att ditt tema, samt att du ser till att du har cookies påslaget, då bör det funka, gör iaf det för mig (vem står ut med Skywalkers tema? §e)
Krister Lindholm
Hmm... Gör det verkligen det?
Anonymous
Quote:
On 2002-01-13 11:10, Skywalker wrote:
Hmm... Gör det verkligen det?

Om inte jag hade varit så duktigt lat så hade jag tagit en screenshot o visat dig ;-)
Krister Lindholm
:D

Fler trådar i Off Topic