En tråd för er som vill testa forumets olika funktioner etc. Posta hur mycket ni vill och vad ni vill! :-)
Utmärkt tillfälle att testa signaturer, smileys etc...
Jag passar på att kolla alla smileys då! :e
:D
:-)
:(
:o
:q
:l
:i
:h
:e
:x
X(
:p
:r
:f
§e
:OO
;-)
Klart dom funkar, fan jag som lagt till dem! :OO
Det var just därför jag testade ;-) :OO
Kan man lägga en bild??
ja menar, från en annan siad typ
/Pele
Näpp, de kunde man inte.......
ha det/pele
Jorå, det kan man, läs FAQen, avsnittet BBCode ;-)
Använd dock funktionen med hjärnan, lätt fånget, lätt förgånget ;-)
Och, bara så ni vet, bilder i signaturerna är förenat med spöstraff! :e
_________________
"Om man kört
Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-30 17:00 ]Bilder som får modemanvändare & administratörer att kräkas redigeras desutom bort utan att fråga först ;-)
Bästa sättet att visa en bild är att länka till bilden på den server där den ligger: Ex
https://www.servern.com/bilden.jpg :-)
Sånt gillar vi! :-)
Så här kanske???
https://www.all4sale.nu/sbild/mouse.gif
men jag blir heller inte förvånad om det
inte fungerar:-)
/Pele
äääh, skiter i det där.....
Fyfan, blir en sen kväll dé här!!!
https://www.all4sale.nu/sbild/mouse1.gif
...Nu gävlar!
/pele