Motorforum.nu

ForumOff Topic

Test-tråden - Testa forumets funktioner etc här!

Startad av – · · 24 svar

·Trådstart
En tråd för er som vill testa forumets olika funktioner etc. Posta hur mycket ni vill och vad ni vill! :-)

Utmärkt tillfälle att testa signaturer, smileys etc...
Krister Lindholm
Jag passar på att kolla alla smileys då! :e

:D
:-)
:(
:o
:q
:l
:i
:h
:e
:x
X(
:p
:r
:f
§e
:OO
;-)

Krister Lindholm
Jupp! Dom funkade! ;-)
Anonymous
Klart dom funkar, fan jag som lagt till dem! :OO
Krister Lindholm
Det var just därför jag testade ;-) :OO
Anders

Anders
:-)
Anonymous
Quote:
On 2001-10-30 13:45, Skywalker wrote:
Det var just därför jag testade ;-) :OO
:p
Pele
Kan man lägga en bild??
ja menar, från en annan siad typ


/Pele
Pele
Näpp, de kunde man inte.......

ha det/pele
Anonymous
Jorå, det kan man, läs FAQen, avsnittet BBCode ;-)

avatar.gif

Använd dock funktionen med hjärnan, lätt fånget, lätt förgånget ;-)

Och, bara så ni vet, bilder i signaturerna är förenat med spöstraff! :e

_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart

[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-30 17:00 ]
Krister Lindholm
Bilder som får modemanvändare & administratörer att kräkas redigeras desutom bort utan att fråga först ;-)

Bästa sättet att visa en bild är att länka till bilden på den server där den ligger: Ex https://www.servern.com/bilden.jpg :-)

Sånt gillar vi! :-)
Pele
Så här kanske???

https://www.all4sale.nu/sbild/mouse.gif

men jag blir heller inte förvånad om det
inte fungerar:-)

/Pele
Pele
äääh, skiter i det där.....
Pele
Fyfan, blir en sen kväll dé här!!!

https://www.all4sale.nu/sbild/mouse1.gif

...Nu gävlar!

/pele

Fler trådar i Off Topic