KKrister LindholmTrådstart2006-03-07Hjälp till att sprida denna sida vidare:
www.pudlarna.com
Vi ska gemensamt försöka skicka The Poodles till Athen för att representera Sverige i Eurovision Song Contest!
På
www.pudlarna.com kommer fortlöpande info att postas + en del mindre officiella nyheter mm! ;)
KKrister Lindholm2006-03-08 · #Nu finns det en hälsning från Poodles på sajten:
www.pudlarna.com KKrister Lindholm2006-03-10 · #Sajten uppdaterad med mer info..
Denna tråden känns off-topic inte bara för ett bilforum utan även för Melodifestivalen!
Men visst... Det finns folk för allt! :-)
KKrister Lindholm2006-03-13 · #Asch.. Bilar & musik & i synnerhet rockmusik hör ihop mer än man vill erkänna så tråden är riktigt aktuell i detta forum, tycker jag!
Att det dessutom gäller vänner till mig gör ju tråden än mer aktuell! ;)
gick ju riktigt bra för dem....4:e plats spelar de samma MELODIÖSA HÅRDROCK alltid och kan skaka fram starka låtar så kan de ju bli JÄTTESTORA
det var ju en av de 4-5 bästa låtarna ...i melodifestivalen
KKrister Lindholm2006-03-19 · #4a duger... Jag är mest irriterad på att Carola vann, det känns inte alls bra.