Går inte att komma in på sidan via länken så det är nog helsäkert. kanske tryckfelsnisse varit i farten §e
Till alla som klagar på Volvo
Om Skywalker lärt sig hur man länkar så hade det inte vart några probs §e
JoakimE wrote:
Om Skywalker lärt sig hur man länkar så hade det inte vart några probs §e
Vad yrar han om nu då? :q :OO
Skywalker wrote:
Senast ändrad av Skywalker den 17 Maj 2002 18:36, ändrad totalt 2 gånger
Kanske? :q :e
Hehe, inte nog med att han gjorde fel första gången, han fick rätta det två gånger för att det skulle bli rätt med. §e ;)
1978.. 1978!
1978 och 2002 §e ;)
Skitsnack!