Motorforum.nu

ForumOff Topic

Till alla som klagar på Volvo

Startad av Krister Lindholm · 2002-05-17 · 8 svar

Krister LindholmTrådstart
Källa

Nu verkar det vara bra säkerhet iaf! ;)
Ludde_57
Går inte att komma in på sidan via länken så det är nog helsäkert. kanske tryckfelsnisse varit i farten §e
Anonymous
Om Skywalker lärt sig hur man länkar så hade det inte vart några probs §e
Krister Lindholm
JoakimE wrote:
Om Skywalker lärt sig hur man länkar så hade det inte vart några probs §e

Vad yrar han om nu då? :q :OO
Anonymous
Skywalker wrote:
Senast ändrad av Skywalker den 17 Maj 2002 18:36, ändrad totalt 2 gånger

Kanske? :q :e
tordpet
Hehe, inte nog med att han gjorde fel första gången, han fick rätta det två gånger för att det skulle bli rätt med. §e ;)
Krister Lindholm
1978.. 1978!
tordpet
1978 och 2002 §e ;)
Krister Lindholm
Skitsnack!

Fler trådar i Off Topic