clarkbones wrote:
Anitas, där körde jag med. Tog kortet i höstas. Jag testade en annan skola (i Solna) innan dess, men läraren är grymt mycket bättre på Anitas än de på andra skolor.
Det låter bra! Jag har bara hört goda saker om Anitas MC-utbildning så jag hoppas att jag kan pricka in kortet framåt sommaren!
Jag var ute och tog en runda med min nyförskaffade hoj idag på gamla Södertäljevägen (övningskörde), det var otroligt skönt, jag vill aldrig mera sätta mig i en bil! Hädanefter skall jag enbart åka hoj! :e
Jag stod själv i valet och kvalet mellan Anitas och Jarla och valde Jarla. Även denna skola är grymt bra.
Jag kollade STF-statistiken över motorcykel-körskolor och Anitas och Jarla verkar slåss om förstaplatsen i Stockholm hela tiden. Det skiljer bara tiondelar i "rankingen" mellan dom hela tiden.
Det verkar dock som om Anitas har något färre elever/år, vilket borgar för bra utbildning.
Hojta (hehe) till om du vill ut och köra lite så tar jag Bumsen och blåser ner till kringelstaden.
ICQ: 17938919
/Lime
Så, nu har jag tagit körkortet, yeah! :h
Nervös som en heroinsmugglande tysk i den thailändska tullen lyckades jag ändå på något sätt få till det..
Quote:
Grattis som fan!!!!
Tackar! :D
Nu blir det till att åka hoj i sommar, skööönt!
KKrister Lindholm2002-06-25 · #
sgtpepper wrote:
Quote:
Grattis som fan!!!!
Tackar! :D
Nu blir det till att åka hoj i sommar, skööönt!
När kommer du på hoj till Falun? Jag bjuder på sprit!
Skywalker wrote:
När kommer du på hoj till Falun? Jag bjuder på sprit!
Det vet jag inte, men om och när jag har vägarna förbi Falun på hoj så kan du räkna med att jag hör av mig och då tar jag ditt löfte om sprit på fullaste allvar, dock inte ihop med körningen :e.
KKrister Lindholm2002-06-26 · #Nej... Sprit o hojåkning är ju inte direkt det mest smarta man kan kombinera här i livet.
Brännvin & hårdrock är däremot en lysande kombination! :e
Här kommer jag in lite sent, GRATTIS till kortet!
Du är jag i vår, ska nämligen själv plocka hem behörigheten (teori nästa vecka). Letar själv efter en hoj och låter ungefär som du i början. landsvägs/offroad känslan bara vibrerar inom mig. Såg nämligen på Easy Riders på Discovery i morse.