Hej alla.
Jag försökte uppgradera forumet i helgen, men stötte på lite bekymmer, därför har det vart nere ett par dagar.
Nu har jag återställt & avvaktar någon dag tills jag har klurat ut varför det strulade till sig.
Tjo!
Jag försökte uppgradera forumet i helgen, men stötte på lite bekymmer, därför har det vart nere ett par dagar.
Nu har jag återställt & avvaktar någon dag tills jag har klurat ut varför det strulade till sig.
Tjo!