:upp Tack för det inlägget, trodde jag var helt fellärd.
Urladdat batteri p.g.a?
Mycket bra information. :D
Nu har jag i alla fall laddat upp batteriet någorlunda (igår vid sex-tiden), den började på 12, så det var totalt urladdat, testade att starta den idag och det fungerade bra. C-låsen har börjat fungera av någon mystisk anledning.
Återstår att se om det är någonting som drar ström eller om generatorn inte laddar batteriet bra.
tack för alla svar hittils. :)
Nu har jag i alla fall laddat upp batteriet någorlunda (igår vid sex-tiden), den började på 12, så det var totalt urladdat, testade att starta den idag och det fungerade bra. C-låsen har börjat fungera av någon mystisk anledning.
Återstår att se om det är någonting som drar ström eller om generatorn inte laddar batteriet bra.
tack för alla svar hittils. :)