Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Urladdat batteri p.g.a?

Startad av Vide · 2003-02-10 · 16 svar

Big Mike
:upp Tack för det inlägget, trodde jag var helt fellärd.
Vide
Mycket bra information. :D

Nu har jag i alla fall laddat upp batteriet någorlunda (igår vid sex-tiden), den började på 12, så det var totalt urladdat, testade att starta den idag och det fungerade bra. C-låsen har börjat fungera av någon mystisk anledning.

Återstår att se om det är någonting som drar ström eller om generatorn inte laddar batteriet bra.

tack för alla svar hittils. :)