KKrister LindholmTrådstartGår det inte att lägga in vad man har för fordon någonstans i medlämslistan?
Inte som forumet ser ut nu, men om tillräckligt stort intresse finns så kanske vi kan fixa till något sånt ;-)
Klart att JoakimE grejar det!
Ja?? ;-) Är det så svårt då?? ;-) :e
Quote:
On 2002-03-31 13:17, Skywalker wrote:
Ja?? ;-) Är det så svårt då?? ;-) :e
Pilla lite i databasen, pilla lite i PHP koden, osv ;-)
Får bli efter att jag blivit klar med mitt nuvarande programmeringsprojekt isf ;-)
Det är helt OK, man klarar sig ju som det är nu.
Går väl att lägga in under signaturen, syns direkt vid varje inlägg du gör och lätt att ändra ifall du byter fordon.