Motorforum.nu

ForumOff Topic

Vad har dom andra medlämmarna för fordon?

Startad av Krister Lindholm · · 7 svar

Krister LindholmTrådstart
Går det inte att lägga in vad man har för fordon någonstans i medlämslistan?
Anonymous
Inte som forumet ser ut nu, men om tillräckligt stort intresse finns så kanske vi kan fixa till något sånt ;-)
Krister Lindholm
Klart att JoakimE grejar det!
Anonymous
Quote:
On 2002-03-31 01:21, Skywalker wrote:
Klart att JoakimE grejar det!

:OO :o
Krister Lindholm
Ja?? ;-) Är det så svårt då?? ;-) :e
Anonymous
Quote:
On 2002-03-31 13:17, Skywalker wrote:
Ja?? ;-) Är det så svårt då?? ;-) :e

Pilla lite i databasen, pilla lite i PHP koden, osv ;-)
Får bli efter att jag blivit klar med mitt nuvarande programmeringsprojekt isf ;-)
CarMan
Det är helt OK, man klarar sig ju som det är nu.
Ludde_57
Går väl att lägga in under signaturen, syns direkt vid varje inlägg du gör och lätt att ändra ifall du byter fordon.

Fler trådar i Off Topic