Motorforum.nu

ForumOff Topic

Vad tror ni om denna bilstereon?

Startad av xtreme · 2003-03-17 · 1 svar

xtremeTrådstart
Vad tror/tycker ni om denna beg bilstereon om man är ute efter en billig CD-spelare med bra ljud. Vad tycker ni den värd i pris?


Clarion db318r
45w*4
rds, spelar brända skivor
lösbarfront
ser mycket fin ut, är i bra skick, inga repor eller defekter
Krister Lindholm
500:- är den väl värd.. typ.

Fler trådar i Off Topic