Motorforum.nu

ForumOff Topic

Välkomna!

Startad av – · · 10 svar

·Trådstart
Välkommna till nya motorforum.nu! :-)

_________________
"Om man kört Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart

[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-26 12:51 ]
M@rtin
Tackar ;-)
M@rtin
Ser dött ut här... Är forumet i startgroparna? ;-)
Anonymous
Quote:
On 2001-10-26 02:20, Hasse-man! wrote:
Ser dött ut här... Är forumet i startgroparna? ;-)

Tja, denna mjukvara lades ut inatt, innan dess var det en annan mjukvara som tyvärr var väldigt full av säkerhetshål och som baserades på ASP och Access mot dettas PHP och MySQL
Krister Lindholm
Bra jobbat JoakimE!!!
Du har en liten bug med inloggningen att greja när du vaknat ;-)

Hjärtligt välkomna till nya motorforum!!! Hoppas att detta ska funka klockrent & att ni ska trivas på allvar här nu! :-)
Anonymous
Quote:
On 2001-10-26 08:01, Skywalker wrote:
Bra jobbat JoakimE!!!
Du har en liten bug med inloggningen att greja när du vaknat ;-)

Fixat :-)
·
Vad var felet?
Krister Lindholm
Jag antar att det var nån mysko extrainställning pga att detta körs på en NT-server :-)
Anonymous
Mja, var lite sjuka inställningar om vart scriptet ville ta vägen efter att man loggat in, blev så när man la forumet direkt i rooten ;-)
Liam Gallagher
Fin forum!!!
Lovar att skärpa mig!!!
:-)
M@rtin
Quote:
On 2001-10-30 23:26, Liam Gallagher wrote:
Fin forum!!!
Lovar att skärpa mig!!!
:-)

Jag tror på dig ;-)

Fler trådar i Off Topic