Välkommna till nya motorforum.nu! :-)
_________________
"Om man kört
Nürburgring och påstår sig inte ha varit rädd, då är man antingen en lögnare eller så körde man helt enkelt inte fort nog"
- Jackie Stewart
[ Detta Inlägg ändrades av: JoakimE den 2001-10-26 12:51 ]Ser dött ut här... Är forumet i startgroparna? ;-)
Quote:
On 2001-10-26 02:20, Hasse-man! wrote:
Ser dött ut här... Är forumet i startgroparna? ;-)
Tja, denna mjukvara lades ut inatt, innan dess var det en annan mjukvara som tyvärr var väldigt full av säkerhetshål och som baserades på ASP och Access mot dettas PHP och MySQL
Bra jobbat JoakimE!!!
Du har en liten bug med inloggningen att greja när du vaknat ;-)
Hjärtligt välkomna till nya motorforum!!! Hoppas att detta ska funka klockrent & att ni ska trivas på allvar här nu! :-)
Jag antar att det var nån mysko extrainställning pga att detta körs på en NT-server :-)
Mja, var lite sjuka inställningar om vart scriptet ville ta vägen efter att man loggat in, blev så när man la forumet direkt i rooten ;-)
Fin forum!!!
Lovar att skärpa mig!!!
:-)