Kändes som om vi hade lite för många forum så vi bakade ihop de bägge "köp & sälj" till ett forum och placerade det längst ner vid "tips" & "café" för att skilja det från hjälpforumen.
Även motorsportforumen bakades ihop lite så nu finns det enbart "Banracing", "Dragracing" & ett övrigt forum kvar.
Hoppas ni gillade den lilla förändringen, om inte så skriker ni till bara! :-)
UUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[ Detta Inlägg ändrades av: hp den 2002-04-01 11:16 ]