Motorforum.nu

ForumOff Topic

Vinterbil för 10000kronor

Startad av Anders P · 2007-10-02 · 4 svar

Anders PTrådstart
Aftonbladet har nu en efterlysning "Har du hittat en fungerande vinterbil för 10000 kronor?" vinterbil@aftonbladet.se

Vad är poängen med det?

Att hitta en fungerande vinterbil för 10000kronor kan väl inte vara speciellt svårt?
Någon kan väl köpa min, och sedan maila Ab :e
skanedanne
Eller min sierra 4x4,får jag 10000:- för den så blir jag oooootroligt glad.

Mvh Per
Ludde_57
Trodde du redan sålt den i.o.m att den inte synts till på ett tag.
skanedanne
Reperatören som jag anlitade har annat att göra så det tar lite tid,men det får jag ta eftersom han arbetar grattis.
Mvh Per
Ludde_57
https://www.aftonbladet.se/bil/begagnat/article1486225.ab
"10 000 kronor är väl ingen utmaning. Sätt ribban vid 2000 kr så blir det mer spännande"

Fler trådar i Off Topic