AAnders PTrådstart2007-10-02Aftonbladet har nu en efterlysning "Har du hittat en fungerande vinterbil för 10000 kronor?"
vinterbil@aftonbladet.se
Vad är poängen med det?
Att hitta en fungerande vinterbil för 10000kronor kan väl inte vara speciellt svårt?
Någon kan väl köpa min, och sedan maila Ab :e
Sskanedanne2007-10-02 · #Eller min sierra 4x4,får jag 10000:- för den så blir jag oooootroligt glad.
Mvh Per
Trodde du redan sålt den i.o.m att den inte synts till på ett tag.
Sskanedanne2007-10-02 · #Reperatören som jag anlitade har annat att göra så det tar lite tid,men det får jag ta eftersom han arbetar grattis.
Mvh Per
https://www.aftonbladet.se/bil/begagnat/article1486225.ab
"10 000 kronor är väl ingen utmaning. Sätt ribban vid 2000 kr så blir det mer spännande"