Även styrboxen är nu bytt på denna... börjar bli dax att sälja som reservdelsobjekt.... suck
VW Caravelle -90
Jasså du har inte gett upp än med din buss,,, ;-) Ja annars med tanke på den digra lista av bytta komponenter borde det inte finnas mycket kvar att byta,, det var då märkvärdigt bökigt det var i ditt fall.
Jo det blir väl en del ny prylar att kränga i fall du får dessa funderingar i det dystra, tråkigt med så mycket jobb ledlagt, för jag kommer banne mig inte på mer förslag åt dig för åtgärd,,,
Jo det blir väl en del ny prylar att kränga i fall du får dessa funderingar i det dystra, tråkigt med så mycket jobb ledlagt, för jag kommer banne mig inte på mer förslag åt dig för åtgärd,,,