Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

VW Caravelle -90

Startad av Tequilaguy · 2006-08-17 · 16 svar

esset
Även styrboxen är nu bytt på denna... börjar bli dax att sälja som reservdelsobjekt.... suck
slirfeldt
Jasså du har inte gett upp än med din buss,,, ;-) Ja annars med tanke på den digra lista av bytta komponenter borde det inte finnas mycket kvar att byta,, det var då märkvärdigt bökigt det var i ditt fall.

Jo det blir väl en del ny prylar att kränga i fall du får dessa funderingar i det dystra, tråkigt med så mycket jobb ledlagt, för jag kommer banne mig inte på mer förslag åt dig för åtgärd,,,