Hej!
Har glömt att meddela att vi fixade felet. Jag bytte kabel mellan fördelarlock och tändspolen. Sen dess gått som en klocka!
Tack till alla som hjälpte mig med goda råd. Kan ju säga att den bilen är kollad ordentligt =)
Har glömt att meddela att vi fixade felet. Jag bytte kabel mellan fördelarlock och tändspolen. Sen dess gått som en klocka!
Tack till alla som hjälpte mig med goda råd. Kan ju säga att den bilen är kollad ordentligt =)