Är det en bränslepump du menar så börjar dom på runt 500:- och knallar stadigt upp i värde hos skrotarna och ser ut så här: https://www.lagabasen.se/bilder/delar/1054135547vy1.jpg
Vad har du för symtom att testa av innan man dömmer ut tex bränslepumpen?
Vad har du för symtom att testa av innan man dömmer ut tex bränslepumpen?