Jo så vida man inte siktar in sig på dom värsta backarna som dom i Norge osv bör man komma rätt långt med en sådan 1,6:a utan att det går allt för tungt med dylika släp, men visst det blir väl inga dunder prestande på det ekipaget,, med ändå med risken till nödvändiga nedväxlingar då det börjar gå lite uppför längre sträckor, men det kan säkert att fungera hyfsatt är iaf mina erfarenheter från flertalet olika bilar och motorer.
Fråga om det finns någon 1,3 maskin med så hög dragvikt som dom minsta husvagnarna ligger på, men i vilket fall kommer det där förmodligen gå allt för tungt för att det ens skall vara kul att köra lite längre sträckor, vet bara själv då man hämtar "lite" grus med den något överlastade kärran på runda tonet och drar med 1,3 maskinen i micran (får dra 900kg),, det går men inte mera om man säger så inget jag skulle vilja köra längre med.
Fråga om det finns någon 1,3 maskin med så hög dragvikt som dom minsta husvagnarna ligger på, men i vilket fall kommer det där förmodligen gå allt för tungt för att det ens skall vara kul att köra lite längre sträckor, vet bara själv då man hämtar "lite" grus med den något överlastade kärran på runda tonet och drar med 1,3 maskinen i micran (får dra 900kg),, det går men inte mera om man säger så inget jag skulle vilja köra längre med.