Jeg har en 97 galant som har et problem.
Så her er det:
När jeg kom fra jobb og parkerte bilen var alt fint. På morgenen när jeg skulle til jobb var rattet löst på bilen, jeg fikk et lite sjokk for jeg trodde noen hadde brutit seg inn, men så var det ikke det var ingen merker ute eller inne på bilen.
Rattet ble löst på bilen over natten, jeg har aldri hört eller sett det för.
Jeg har kollat rundt rattet og plasten og kan ikke finne noe som er galt/brutit av eller feil.
Når man sitter med hendene på rattet femton i tre og rykker litt idet er det löst inn og ut. Jeg har kollat ratt justeringen og den virker fin, det var ingen löse deler på golvet i bilen heller.
Det virker som det er inne i ratt stammen et sted som er löst.
Er det noen som har en ide om hva det kan väre??
Så her er det:
När jeg kom fra jobb og parkerte bilen var alt fint. På morgenen när jeg skulle til jobb var rattet löst på bilen, jeg fikk et lite sjokk for jeg trodde noen hadde brutit seg inn, men så var det ikke det var ingen merker ute eller inne på bilen.
Rattet ble löst på bilen over natten, jeg har aldri hört eller sett det för.
Jeg har kollat rundt rattet og plasten og kan ikke finne noe som er galt/brutit av eller feil.
Når man sitter med hendene på rattet femton i tre og rykker litt idet er det löst inn og ut. Jeg har kollat ratt justeringen og den virker fin, det var ingen löse deler på golvet i bilen heller.
Det virker som det er inne i ratt stammen et sted som er löst.
Er det noen som har en ide om hva det kan väre??