Fläkten är nog slut, antingen kolen eller fläktmotståndet som ofta är integrerat i fläktenheten då man har kimatanläggning...
PSA har mest fläktar från Valeo och dom är såååå dåliga....leta på den och testa att banka på den, ibland går den igång...då vet du...:OO
Du ska även ta loss kontaktstycket på fläkten och kolla att det inte har bränt..också vanligt faktiskt.
När du ändå är där ska du kolla hur många stift anslutningen har, flera utföranden förekommer!
Naturligtvis har du kollat säkringen :p
PSA har mest fläktar från Valeo och dom är såååå dåliga....leta på den och testa att banka på den, ibland går den igång...då vet du...:OO
Du ska även ta loss kontaktstycket på fläkten och kolla att det inte har bränt..också vanligt faktiskt.
När du ändå är där ska du kolla hur många stift anslutningen har, flera utföranden förekommer!
Naturligtvis har du kollat säkringen :p