Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

5växlad låda på 4växlad xr3i funkar de???

Startad av danne81 · 2006-05-29 · 0 svar

danne81Trådstart
nåhon som vet om de går å montera 5växlad låda på 4växlad xr3i 87???
och om de e något spec å tänka på?
mycke tackasam för svar!!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil