Tjaa, har du kollat så att det kommer fram bränsle?? Kan ju vara bensinpumpen som gett upp... Antar att du har förgasarmotor eller?? Prova med startgas och se om den går på det, isåfall är det ju bränslefel.
Behöver verkligen hjälp med 740:n av -85 års modell. Den startar inte längre men startmotorn går runt och det kommer gnista. Varför står den bara å tuggar utan att starta? Har även bytt tändmodulen.:hNån som vet nåt mer som kan vara trasigt?