hade problem med min ECC. Fick tipset att dammsuga givaren som sitter vid taklampan(tror att det är innertemp givaren) brukar tydligen damma igen!!
Gjorde detta samt tog bort kontaktstycket till ECC enheten för att kolla ev glapp/oxid
Efter detta har den fungerat i 2år nu
/nicklas
Gjorde detta samt tog bort kontaktstycket till ECC enheten för att kolla ev glapp/oxid
Efter detta har den fungerat i 2år nu
/nicklas