lite allmän info: https://www.angelfire.com/ab/traktorstationen/infoAtraktor.html
om man har tom utrymme bakom fram säterna hur kan man täcka upp det så den går igenom besikningen. många säger att man måste kapa bak axelen är det att ta bort dämpen har inte riktigt förstort det där.