Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ABS-lampa

Startad av Granada · 2007-01-02 · 0 svar

GranadaTrådstart
Hej har fått problem med att varningslampan+antispinnlampan tänds efter ca 2 km körning,det verkar soom abs,en funkar men kan det vara givarna som är kass eller ?
Mondeo 2,0 Ghia 97:a

Fler trådar i Hjälpforumet Bil