Såg att det diskuterades ABS och jag undrar om det finns någon typ av kodbox där man kan läsa av vad det är för fel, och var den sitter på sierra 2,9 89:a.
ABS lampan tänds när man drar på tändningen och slocknar efter ett tag, när trycket har ökat, tänds igen när man kört ett tag och lyser då konstant.
ABS lampan tänds när man drar på tändningen och slocknar efter ett tag, när trycket har ökat, tänds igen när man kört ett tag och lyser då konstant.