Prova med att ta bort + kabeln från batteriet 10minuter. Systemen nollställer sig. Lyser ABS-lampan fortfarande efter detta bör du mäta på givarna. Om dessa är ok är det bara att prova med en annan styrbox.
Har en Volvo 855, -93:a där abs-lampan lyser hela tiden. Har rengjort givarna o kollat kransarna o de är hela. Gjorde en felsökning på en verkstad o det visade sig att datorn inte hade kontakt med styrenheten. Gjorde en manuell felsökning o fick fram c:a 10 fel (som inte alls stämde, för de var hela). Funderar om det kan vara fel på styrenheten. Tacksam för svar. Per L