Hej och grattis till det bra bilvalet, Hur vet du att det är absoluttryckgivaren som är defekt? mkt ovanligt att dessa byts, ska inte vara nån fara att köra så länge du inte varvar överdrivet mkt och buskör.
Denna brukar bytas i onödan av amatörer när det är "wastegate" ventilen vid tryckröret till insuget som är defekt.
Denna brukar bytas i onödan av amatörer när det är "wastegate" ventilen vid tryckröret till insuget som är defekt.