Svårt att bara sådär diagnosera vad detta "väsande" kan bero på, om det är/var så illa att det var kylmediat som läckte ut,, vilket det tyder på, men i vilket fall bör du kontakta dom som utförde servicen om detta i fall det är fråga om reklamationsjobb.
Jag lämnade in min bil för Ac service. Den hade små krånglat lite nån gång. så jag ville lämna in den innan en biltur i Europa. Dom bytte Kylmedia,tryck testade, och kollade läckage. men allt var bra. Några dagar senare så "väste" det från ac´n/fläckten. Och dagen efter så är den helt död. Har någon nån id'e eller kan hänvisa mig till nån sida där jag får lite tips om hur jag ska felsöka.