Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ac-problem.

Startad av Zitzo · 2006-07-04 · 1 svar

ZitzoTrådstart
Har en fråga. Jag har en Ford Escort -96 kombi. Märkte i början av sommaren att ac´n inte fungerade längre. Verkar som om den är slut. Min fråga är om det går att fylla på den, och till vilken kostnad i så fall?
Vilket ställe ska man då kontakta?

Tack på förhand. :-)
savanna
Ta en vanlig kylfirma som håller på med air condition , de provtrycker den först , letar upp läckan lagar den och fyller på gas , kom tillbaka och berätta vad de gjort och vad det kostade , vi skall göra det på min sambos bil också en escort-98

de stora märkesverkstäderna gör också detta ibland

Fler trådar i Hjälpforumet Bil