Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

AC-pump

Startad av NeznarF · 2003-11-10 · 1 svar

NeznarFTrådstart
Hejsan!
Råkade ut för att min ac-pump havererade på min Mitsubishi Eclipse (-93:a). Är det någon som har en beg. att sälja till ett bra pris?
Är det nån som vet vad det ska va för modell till den? Vilka andra bilar sitter den modellen i?

Tack på förhand!

Mvh. Kalle
beolover
du kan ju altid söka på : https://www.fbt.se/

Fler trådar i Hjälpforumet Bil