Förutsatt att den är tom på gas :o så är det väl bara att ta av stötfångaren och skruva på efter bästa förmåga :)
Använd alltid nya o-ringar och smörj dessa med olja vid monteringen. Helst olja avsedd för kylsystem men det har man ju sällan själv hemma så ta vanlig motorolja funkar säkert kanon du ska ju inte söla in några mängder i systemet :OO
Använd alltid nya o-ringar och smörj dessa med olja vid monteringen. Helst olja avsedd för kylsystem men det har man ju sällan själv hemma så ta vanlig motorolja funkar säkert kanon du ska ju inte söla in några mängder i systemet :OO