Lär väl finnas någon form av ström matning vid batteriet till detta om det nu är ett eftermonterat larm, eller är det ett orginal dito? Eller får du väl börja med att rycka bort kabeln till skrikhornet. :-)
Alarmet går på hela tiden. en givare någon stans går till så jag får späning på singnalhorn o halvljus. Iriterande som fan. Bilen är ju gamal men går bra. Vet någon hur man koplar ur / bort alarmet. så de blir tyst ... he he :)