kan även säljas kontant eventuellt...
jo, mot volvo 740, bmw eller kanske en sierra?
alfan är röd, skatt o bes, ny koppling 105+häst, billig som fan i drift...
bilen ni erbjuder ska vara utan defekter och skatt o bes.
Bytesvärde runt 7 lax!?
alfan är röd, skatt o bes, ny koppling 105+häst, billig som fan i drift...
bilen ni erbjuder ska vara utan defekter och skatt o bes.
Bytesvärde runt 7 lax!?