Man kan inte köra en sån bil i bromsprovaren på bilprovningen för då rycker man sönder diffen pga att man inte kan koppla ur 4wd..
Bromsprovet är alltså utförd på vägen istället för i maskinen på bilprovningen.
Bromsprovet är alltså utförd på vägen istället för i maskinen på bilprovningen.