Jag har felkod 3 på min Cadillac STS -94 och har testat lambdasonderna och det blev felkoder nu är dom bytta och felkoden kommer upp ändå, och bilen lever sitt eget liv. Står jag med foten på bromsen så hoppar bilen fram en bit och när jag kör så försvinner gaspedalen under foten och med friläget i så vandrar gasen upp och ner, vad betyder detta, har någon varit ute för något liknande och kan ge mig ett tips?