Hej.
Min SAAB 9-3 årsmodel -07 har börjat larma för att Antisladdsystemet är ur furnktion. Det började häromdagen och är inte hela tiden men kommer lite då o då.
Någon som vet vad som kan ha hänt? Kan det ha med alla snö o kyla att göra eller kommer det här att bli en dyr historia? :(
Mvh
Mathias
Min SAAB 9-3 årsmodel -07 har börjat larma för att Antisladdsystemet är ur furnktion. Det började häromdagen och är inte hela tiden men kommer lite då o då.
Någon som vet vad som kan ha hänt? Kan det ha med alla snö o kyla att göra eller kommer det här att bli en dyr historia? :(
Mvh
Mathias