Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ascona b motor

Startad av smurfgurka · 2006-09-14 · 0 svar

smurfgurkaTrådstart
har en två liters maskin med sprut o lite godis på, men funderar på att byta till en botten från en omega 2.4.. är de något till luften lr sprutet som man måste byta ut? lr finns de något man kan göra med elektroniken?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil