Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

åsterställ felkod v40?

Startad av c_albertsson · 2006-08-22 · 2 svar

c_albertssonTrådstart
Har bytt motortempgivaren på min v40 men undrar nu om någon vet hur man återställer felkoden (felkod 1-2-3). Trist att behöva åka in på en verkstad för att göra en sån svammel grej
hexaman
Nej det är inte så roligt att behöva ta sig till verkstad för det.
Bara hitta någon som har diagnos-utrustning och be den hjälpa dig.
Tror att elmscan fungerar på volvo då v40 har obd kontakt.

Lycka Till :)
mika heinonen
Har provat att dra ut batteriet i 30 minuter, men bilen går inte bättre efter det.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil