Hej,
är det någon som vet vad det är för skillnad på F13 och F15 växellådor till Opel Astra -92 ?
Kan man stoppa i vilken som helst av dem?
är det någon som vet vad det är för skillnad på F13 och F15 växellådor till Opel Astra -92 ?
Kan man stoppa i vilken som helst av dem?