Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Astra växellådor.

Startad av rolf59 · 2007-09-25 · 0 svar

rolf59Trådstart
Hej,
är det någon som vet vad det är för skillnad på F13 och F15 växellådor till Opel Astra -92 ?
Kan man stoppa i vilken som helst av dem?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil