Hej har en astro årsmodell 96. Jag har gnista i tändspolen och från fördelaren ner till tändstiften. Har även kollat så att motorn får bensin och det får den.
Jag var ute och åkte och bilen bara dog. Är det någon som har några tips om vad det kan vara????
Jag var ute och åkte och bilen bara dog. Är det någon som har några tips om vad det kan vara????