Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Astro

Startad av Aztrodrivers · 2006-08-17 · 0 svar

AztrodriversTrådstart
Jag har en cheva astro -92.Jag undrar om någon kan tala om för mig vad problemet ligger när bilen börjar lukta varmt och tappar tomgången o går ryckigt?Detta problem började i vintras,när bilen svalnat så kunde den gå hur bra som helst i c:a en tre veckor så började den så igen.Nu i sommar så behövde jag inte åka med den utan den krånglade redan efter en kvart på tomgång.Vet någon vad det kan vara?Bilen är hur pigg som helst annars.Tacksam för upplysning om felet.rudan6@msn.com.Bilen har gått c:a 35,000 vet ej om den är fixad av tidigare ägare.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil