Det är troligt den för ford ökända säkerhetsbrytare för bränslepumpen som strular,, och dess brytare sitter under sidopanelen på förarsidan, precis nere vid pedalerna. Ta bort kåpan och kika. Är knappen ute så har den löst ut. För att återställa så vrid tändningen till noll, tryck in knappen, vrid tändningen till läge 2, vänta några sekunder och vrid tillbaka till läge 1.
Vet många som fullständigt ledsnat på detta strul och enkelt kopplat förbi denna,,,
Vet många som fullständigt ledsnat på detta strul och enkelt kopplat förbi denna,,,